Sunday, April 18, 2010

myshareena

yay! found it found it found it.

"Myshareena Rashida"

Myshareena (arabic) : pembawa kebahagiaan yang cantik
Rashida (arabic) : yang diberi petunjuk

ahahha. can't help!
i love searching for baby names and finally come up with this. while people have chocolate as their guilty pleasure, here i have this as my guilty pleasure. i have my own file listing from a to z and origin of baby names :p


related to all of the above, i finally post the Myshareena name at plurk. and here are some SINTING responses by juju and dindo. huahaha



juanisasays
btw lo semua musti tau nama bokap gw yang sunda ituh
juanisasays
Andi Britandi
nabhilasays
ahahaha. bokap lo orang mana? (woot)
juanisasays
kikikikik untuk lahirnya di britania hahahaha
nabhilasays
mau dong nabhila alaskawati (lmao)
juanisasays
*untung
juanisasays
hahaha juanisa indiani kikikik
bully
bwahahahhahaha gw dienda cinasyari
nabhilasays
lo lahir di mana ju? jakarta kaan?
juanisasays
indiaaa
juanisasays
di baghdad gw biil
juanisasays
eh bego mau ngeboongin salah tempat
nabhilasays
huahahahhaa (lmao) dienda cinasyari juanisa indiani
juanisasays
baghdad tuh kagak di india kan ya
bully
nabhila kaironisa
nabhilasays
baghdad irak tauu (lmao)
nabhilasays
oh iyaaa. nama gw juga bisa di plesetin (woot)
juanisasays
hai saya juanisa indiani kamu?
nabhilasays
nama saya nabhila kaironisa, teman anda yang satu lagi siapa namanya ya?
bully
saya dienda cinasyari salam kenal yaaaaaa
juanisasays
kikikikik (rofl)
nabhilasays
nama calon anak gw aja kalaaaaaaah (worship)
nabhilasays
all hail dienda cinasyari juanisa indiani dan nabhila kaironisa (worship)
juanisasays
kesian ga sih kalo ngasi nama anak yg lahirnya di thailand
nabhilasays
thaiwati? (woot)
bully
wakakakakakka (lmao) ngakak parah gwwwwwww
nabhilasays
ini gebelek nya maksimum (lmao)
nabhilasays
cari lagi cari yg bisa diplesetin lagii (hassle)
juanisasays
hahahahaha
juanisasays
jessica tailalangbo
juanisasays
itu keturunan batak sikit
bully
(lmao) (lmao) (lmao) (lmao) (lmao) nyahahahahhahha (lmao)
juanisasays
(rock) (rock) (rock)
nabhilasays
huahaha kenapa tailalangbooo?? (lmao)
juanisasays
lahir di thailand gituu trus ada batak nyoo
bully
(rofl) batak darimananya indiani??? wkwkwk
juanisasays
(thinking) itu langbo nyaa
nabhilasays
tigor germanium (woot) batak lahir di jerman (dance)
juanisasays
germanium tuh bahasa latin nya apa ya (thinking)
bully
anjali sitompul *india batak
juanisasays
hahahah sitompul beneran adaaa
nabhilasays
buahahahhaha itu top abiiis (lmao) (rofl)
bully
(rofl) wkwkwkwk
nabhilasays
eeeh nemu germanium itu unsur kimia (lmao) yaah kan selain lahir di jerman si tigor ini juga pinter kimiaa
juanisasays
eh gw mau nonton duluuu, saya tunggu respon dari kawankawan seantero dunia, salam nehi : Juanisa Indiani (rofl)
bully
hahah saya jg mw off dulu yaa.. xie xie for the laugh :-)
nabhilasays
wassalamualaikum handai taulanku.


and we ended up having a little world conference,
from india : ms juanisa indiani slash ms juanisa andiani
from china : ms dienda cinasyari slash ms dienda citasyari
from egypt : ms nabhila kaironisa slash ms nabhila chairunissa

ps : for those who has the same name under jessica tailalangbo or anjali sitompul or tigor germanium or any similar one, from the bottom of our heart we truly apologize since we never meant any harm related to that. just a mere joke! cheers :))

1 comment:

Darylo McSteamy said...

ANJIIIIIIIIR CACAT MAMPUS! Hey gw ga pernah nemu plurk kayak gitu bil!